‍ آغاز اولین دوره کارگاه‌های مجازی تابستانی در فرهنگسرای خانواده

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:همزمان با روز خانواده، فراخوان برگزاری رایگان اولین دوره کارگاه‌های مجازی فرهنگسرای خانواده آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه  با اشاره به آغاز برگزاری رایگان اولین دوره کارگاه‌های مجازی فرهنگسرای خانواده گفت:این دوره‌ها که به مدت یک ماه و با حضور اساتید و مشاوران مطرح حوزه خانواده برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این کارگاه‌هابه موضوعاتی از جمله  جلوگیری از اختلافات زناشویی، فرهنگ زوجین و زندگی مشترک، احکام و اخلاق زناشویی، روانشناسی روابط زناشویی، راهکار‌های نشاط و آرامش در خانواده، حل تعارضات زوجین، شخصیت شناسی همسران در زندگی مشترک، باید‌ها و نباید‌های تحکیم خانواده، غنی سازی روابط زوجین، زوج درمانی، تفاوت‌های روانشناسی زن و مرد و مخاطرات زندگی زناشویی پرداخته خواهد شد.

عبدالمالکی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت بدون هزینه در این کلاس‌ها تا پایان مردادماه نام و نام خانوادگی به همراه نام کارگاه مورد علاقه خود را به شماره ۱۰۰۰۳۰۰۰۱۰۰۰۱۹ پیامک دهند.

به گفته  رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان دوره به شرکت کنندگان علاوه بر اعطای گواهینامه، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

او افزود: فرهنگسرای خانواده به عنوان اولین فرهنگسرای تخصصی شهر کرمانشاه مردادماه امسال به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و مرکز ازدواج و خانواده پیوند افتتاح شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار