جاده نا ایمن مرق مرقکان ساوه:

سقوط یک دستگاه پژو به ته دره /خطر از بیخ گوش خانواده ساوه‌ای گذشت

محور مرق مرقکان ساوه که چندی قبل به علت رانش زمین مسدود شده بود دوباره حادثه ساز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، راه دسترسی به سه روستای مرق مرقکان و سیاله که چندی قبل به علت رانش زمین مسدود بود، بعد از بازگشایی مجدد دوباره حادثه ساز شده است و آبستن حوادث برای خودرو‌های عبوری است.

جاده نا ایمن مرق مرقکان ساوه آبستن حوادث

در مدتی که این محور بازگشایی شده چندین بار سر نشینان خودرو‌های عبوری را با خطر جانی مواجه کرده است که انحراف یک دستگاه پژو از این محور در روز گذشته و خطری که از بیخ گوش این خانواده ساوه‌ای گذشت یکی از این نمونه هاست.

کیوان گودرزی‌راد، بخشدار بخش مرکزی ساوه با تایید این خبر گفت: پس از رانش زمین و تخریب راه ارتباطی سه روستای مرق، مرقکان و سیاله در اول خردادماه امسال، راه دسترسی و مسیر موقت احداث شد که از ایمنی لازم برای تردد خودرو‌ها برخوردار نیست و بعضا ریزش سنگ و انحراف خودرو‌ها از این جاده اتفاق می‌افتد که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشته است.

گودرزی‌راد ضمن درخواست از اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان مرکزی برای ایمن سازی این مسیر مواصلاتی افزود: راه و شهرسازی و راهداری استان مرکزی وظیفه اصلی ایمن سازی و مدیریت راه‌های روستایی را بر عهده دارند و با توجه به وضعیت راه‌های روستایی مرق، مرقکان و سیاله باید نسبت به تسریع در ایمن سازی این محور قبل از آغاز فصل بارش و سرما اقدام شود.

او بر تامین اعتبار مورد نیاز برای ایمن سازی این محور تاکید و اضافه کرد: در شورای برنامه ریزی استان مرکزی برای ایمن سازی مسیر موقت و احداث راه مواصلاتی جدید بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص کامل آن به پیمانکار، روند اجرای پروژه تسریع شود.

جاده نا ایمن مرق مرقکان ساوه آبستن حوادث

جاده نا ایمن مرق مرقکان ساوه آبستن حوادث

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.