۲۰ درصد مطب‌ها و کلینیک‌های کرمانشاه وضعیت مطلوبی ندارند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حدود ۲۰ درصد مطب‌ها و کلینیک‌های استان از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبی ندارند که تذکرات لازم به آن‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آمار مبتلایان به کرونا در استان مدتی است که روندی نزولی به خود گرفته، ولی تداوم این روند به همکاری مردم بستگی دارد.

او با اشاره به همکاری خوب مردم و مسئولان برای کنترل ویروس کرونا، گفت : کادر درمان وظیفه خود را انجام می‌دهد و اصلاً فعالیت خود را کم نکرده است تلاش ما این است که تعداد مبتلایان کم شود.

او با اشاره به بازدید از مطب‌ها و کلینیک‌های استان در راستای مقابله با کرونا افزود: در حال حاضر۲ هزار و ۱۰۰ مطب، کلینیک و آزمایشگاه و ۳۴۰ داروخانه در استان فعالیت می‌کنند.

 شکیبا ادامه داد: در راستای مقابله با کرونا تا کنون ۲هزار و ۷۰ مورد بازدید از وضعیت مطب‌ها و کلینیک‌های استان کرمانشاه انجام شده است.

او گفت: حدود ۲۰ درصد مطب‌ها و کلینیک‌های استان از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبی ندارند؛ که تذکرات لازم به آن‌ها ابلاغ شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.