مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:

اهالی روستای مراونه اهواز صاحب مدرسه و مسجد می‌شوند

قربانی گفت: تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۶ کلاسه و یک باب مسجد در روستای مراونه اهواز به مشارکت یک خیر منعقد شد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تفاهم نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه و یک باب مسجد در روستای مراونه اهواز با مشارکت خیر نیکوکار محسن دانش در قالب طرح آجر به آجر منعقد شد.

او افزود: خیرین مدرسه ساز با تفکری آسمانی، آگاهی و درک درست اولویت را نظام تعلیم و تربیت دانسته و ثروت خود را در راه مدرسه سازی گذاشته تا پایه‌های علم و دانش را در کشور استحکام ببخشند و رضایت پروردگار را جلب نمایند.

قربانی با بیان اینکه مکان‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستای کم برخوردار و محروم مراونه احداث می‌شوند، اظهار داشت: ما به دنبال مشارکت همگانی مردم در مدرسه سازی هستیم و هر فرد می‌تواند با حداقل میزان درآمد و مبلغی حتی با پرداخت هزینه یک آجر در این طرح مشارکت داشته و خیر مدرسه ساز شود.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در مراسم انعقاد احداث مدرسه ۶ کلاسه و یک مسجد در روستای مراونه اهواز، جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و خیر نیک اندیش محسن دانش حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار