اختصاص ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از محل جذب اعتبارات خط ۸ مکانیزاسیون بیش از ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تخصیص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه از محل جذب اعتبارات خط ۸ مکانیزاسیون بیش از ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تخصیص یافته است،گفت: از این میزان تسهیلات طی چهار ماهه گذشته ۳۲۷ متقاضی با بیش از ۴۴۴ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد متقاضی معرفی شده ۱۷۴ متقاضی اداوات و ماشین آلات کشاورزی موفق به جذب و دریافت ۱۷۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات شده اند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان یاد آور شد: متقاضیان واجد شرایط برای استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون خط ۸ ماشین‌ها و ادوا ت کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

وی؛ اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با کمک پلیس راهور، معاینه فنی نظارت بر کمباین‌ها در حین برداشت غلات، آزمون دستکاه‌ها، پیگیری سامانه سوخت و نظارت بر فعالیت واحد‌های شهرستانی و نمایندگی‌های فروش ماشین آلات کشاورزی در استان را از مهمترین اقدامات این سازمان طی سه ماه اول سال جاری ذکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار