تعهد ایجاد ۳ هزا ر و ۸۴۸ شغل جدید در بخش کشاورزی قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از ابلاغ تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان به میزان سه هزار و ۸۴۸ نفر در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمید رضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان از ابلاغ تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان به میزان سه هزار و ۸۴۸ نفر در سال جاری خبر داد و گفت: پارسال میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی و ثبت در سامانه استانی هفت سنگان ۳هزار و ۸۷۱ نفر بوده است.

تبسمی افزود: بیش از ۱۰۰ درصد اشتغالزایی در استان محقق شده است و تمام شهرستان‌ها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند.

به گفته او، بیشترین میزان اشتغالزایی با تعداد ۹۸۲ نفر مربوط به شهرستان تاکستان است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پارسال اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۷ مکانیزاسیون به واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق صد درصدی میزان اشتغال پیش بینی شده داشته است.

تبسمی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین ۹۶۲نفر، تاکستان۹۶۲نفر، بوئین زهرا۹۶۲نفر، آبیک ۴۲۰نفر، البرز۳۱۰ نفر و آوج ۱۹۲ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.