اهدای اقلام و تجهیزات ورزشی به روستا‌های هویزه

اقلام و تجهیزات ورزشی از طرف بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به روستا‌های بخش نیسان شهرستان هویزه اهدا گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور سیلاو بخشدار نیسان شهرستان هویزه  ضمن تقدیر از اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای محرومیت زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته است گفت: یکی از خدمات این ستاد در جهت رفع نیاز و کمک به مناطق محروم، تهیه و ارسال اقلام و تجهیزات ورزشی به این مناطق بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: در حوزه رسیدگی به مناطق محروم یکی از موضوعاتی که همیشه مطرح بوده، آسیب‌های اجتماعی است، بنابراین در جهت جلوگیری از آن می‌بایست ارائه خدمات اجتماعی به مناطق محروم توسعه پیدا کند.

سیلاوی همچنین از زحمات بوعذار قهرمان دومیدانی کشور و فرزند برومند این خطه جهت پیگیری و هماهنگی‌های لازم تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام احمدی، دبیر قرارگاه جهادی بنیاد برکت احسان فرمان امام خمینی (ره)، سروان پاسدارحسن سواری، فرمانده حوزه عشایری، حجت الاسلام ساعدی مدیرحوزه علمیه شهرستان ضمن افتتاح مجموعه ورزشی در روستای هورت عاگول مسابقه‌ای بین جوانان برگزار و به رسم یادبود هدایایی از طرف بنیاد احسان به برندگان اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.