پرداخت ۶ هزار و ۴۰۰ وام ضروری به بازنشستگان استان همدان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ وام ضروری تاکنون به بازنشستگان استان پرداخت کرده ایم.

روح الله افشار، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: برای ۶ هزار و ۴۰۰ وام ضروری به بازنشستگان استان تاکنون ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

او با بیان اینکه صندوق بازنشستگان استان آمادگی ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان را دارد افزود: به فرزندان بازنشستگان که امسال ازدواج کرده اند تهسیلات داده می‌شود و امسال تاکنون به ۳۱ متقاضی وام ازدواج در کانون بازنشستگان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

افشار بیان کرد: امسال وام یک میلیون تومانی برای خرید صندوق سرمایه گذاری در بورس، و تسهیلات خرید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از فروشگاه‌های رفاه را به بازنشستگان استان داریم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان از تخفیفیات بیمه‌ای برای بازنشستگان هم خبر داد و اظهار کرد: بیمه بدنه خودرو ۲۵ درصد و شخص ثالث ۲/۵ درصد به بازنشستگان تخفیف داده اند.

افشار با بیان اینکه ۶۴ درصد بازنشستگان این استان از بخش آموزش و پرورش هستند ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده امسال، سقف بیمه درمانی را از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان برای بازنشستگان افزایش داده ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.