فلسطین: قدس برای فروش نیست

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به توافق ننگین میان امارات و رژیم صهیونیستی اعلام کرد قدس و نیز تصمیم ملی و مستقل فلسطینی‌ها قابل فروش نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، با اشاره به توافقنامه صلح امارات و رژیم صهیونیستی، تاکید کرد قدس برای فروش نیست.

گفت: ”تعرض به قدس و اماکن مقدس در آن، بدون پاسخ نخواهد ماند. “

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به توافقنامه سازش بین امارات و رژیم صهیونیستی افزود: ”همانطور که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان، گفت قدس و نیز تصمیم ملی و مستقل فلسطینی‌ها برای فروش نیست. موضع تشکیلات خودگردان از حمایت ملت و همه گروه‌های فلسطینی‌هایی که معامله سازش آمریکایی و کارگاه بحرین را ناکام گذاشتند، برخوردار است و می‌تواند با همه چالش‌ها و توطئه‌ها مقابله کند.“

ابوردینه افزود: ”نمی‌توان در برابر نابودی طرح صلح عربی سکوت کرد. راه دستیابی به صلح عادلانه و فراگیر، تعامل با رام‌الله و سران فلسطینی است.“

امارات و رژیم صهیونیستی در روز پنج‌شنبه از توافق ننگین و به گفته خود «تاریخی» در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک خبر دادند. پیش‌تر نیز نشانه‌هایی از روابط گرم، ولی پنهان تل آویو و ابوظبی وجود داشت، اما هیچگاه مورد اعلام رسمی قرار نگرفته بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار