برگزاری کنکور سراسری با رعایت دستور العمل های بهداشتی در گیلان

کنکور سراسری با رعایت دستور العمل های بهداشتی در ۱۱ شهرستان گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری در گیلان در نشست پیگیری برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ گفت: کنکور سراسری  با حضور حدود ۳۷ هزار داوطلب با رعایت دستور العمل های  بهداشتی در ۱۱ شهرستان استان برگزار می شود.

او با بیان اینکه  آزمون کنکور سراسری از بیست و نهم مرداد ماه تا اول شهریور ماه  برگزار می شود، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برای ایمن سازی، ضد عفونی کردن حوزه‌ها با رعایت دستورالعمل بهداشتی مصوب و همکاری دستگاه‌های کشوری و لشکری پیش بینی‌های لازم شده است و از این بابت داوطلبان هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

نماینده تام الاختیارسازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری در گیلان گفت: اقدامات لازم در زمینه ایجاد فضای آرام بخش برای داوطلبان کنکور سراسری انجام شده است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت گیلان،  کنکور  در فضای بزرگ و با ارتفاع ۶ متری برگزار می‌شود.

دمیرچی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برای ایمن سازی، ضد عفونی کردن حوزه‌ها پیش بینی‌های لازم شده است و از این بابت داوطلبان هیچگونه نگرانی نداشته باشند و داوطلبان برای برگزاری آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش، و منابع رسمی خبری اخبار را دریافت کنند.

آبتین حیدری زاده ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این نشست گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی لازم را برای همکار هرچه بیشتر در راستای رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی برای هرچه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری دارد .

او افزود: با توجه به اینکه ۶ شهرستان، آستارا، تالش، لنگرود، رودسر، لاهیجان و رشت در وضعیت قرمز هستند غربالگری و دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری در این شهر ستان‌ها با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.