محرم و صفر در ایام کرونا بستر توطئه گری فتنه گران شده است

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: محرم و صفر در این شرایط، بستری شده تا ضد اسلام و ضدانقلاب بتوانند بیشتر توطئه و فتنه کنند ما به اعتبار فضای مجازی نباید فضای حقیقی را از دست بدهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با  ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ناجا بنیان یک پایگاهی هم برای روحانیت و هم برای جریان‌های انقلابی است،نیرو‌های مسلح سرنوشت انقلاب اسلامی را رقم می‌زنند.

او افزود: امام راحل راحل فرمودند نیرو‌های مسلح در جریان‌های سیاسی دخالت نکنند نه اینکه نسبت به جریان‌های آسیب‌رسان به انقلاب بی‌تفاوت باشند و باید برای دفاع از انقلاب انگیزه و نظر داشته باشند. خوشبختانه امروز به خاطر فرماندهان مخلص و پای کار، ما شاهد یک ثبات فکر و نظر در این دستگاه‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: نیروی انتظامی همیشه پیشرو در حل مشکلات کشور بوده و برای دشمنان ما در خارج کشور به واسطه همت نیروی نظامی، فضا را طوری ایجاد کرده که کسی جرات تهدید نظامی کشور ایران را ندارد به همین علت دست به دامن توطئه و فتنه شدند که خداوند همیشه مستکبران را رسوا کرده است.


علم الهدی بیان کرد: متاسفانه بعضی از مشکلات ما از داخل کشور است و بعضی‌ها با کم‌کاری و خیانت، مشکلات کشور را بیشتر می‌کنند از جمله مشکلات مسکن و معیشت؛ بعضی‌ها هستند که اعتقاد به انقلاب ندارند و کم‌کاری می‌کنند که همین افراد مشکلات کشور را زیاد می‌کنند؛ باید بدانیم که دشمن از کجا به ما ضربه می‌زند و مشکلاتی را برای ما درست می‌کند که در فهمیدن این توطئه‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی باید پیشرو باشند.

بیشتر بخوانید
 


او تصریح کرد: محرم و صفر در این شرایط، بستری شده تا ضد اسلام و ضدانقلاب بتوانند بیشتر توطئه و فتنه کنند. ما به اعتبار فضای مجازی نباید فضای حقیقی را از دست بدهیم؛ فضای حقیقی قطعا تاثیر زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن اسلام داشته و باید با اهمیت بیشتری برای این فضا برنامه ریزی کرد. باید نیرو‌هایی حضور داشته باشند که بتوانند اجرا کننده خوب این دستورات بهداشتی و محدودیت‌ها در فضای حقیقی باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: استان خراسان از نظر موقعیت جغرافیایی و سیاسی، بسیار در منطقه حساسی قرار دارد و متاسفانه یکسری از جریان‌های قدرت و ثروت هستند که تلاش دارند فتنه‌های مختلفی را در این استان ایجاد کنند که به واسطه هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این استان، فتنه‌ها و توطئه‌ها راه به جایی نمی‌برند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.