مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از فعال‌سازی واحد‌های غیرفعال و راکد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بختیار رازانی با اشاره به روز ملی حمایت از صنایع کوچک ظهار کرد: از مجموع ۶۰ هزار واحد صنعتی کشور بالغ بر ۴۰ هزار واحد صنایع کوچک هستند.

او اضافه کرد: این واحد‌های صنعتی اعم از بزرگ و کوچک در ۸۶۰ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: بیش از ۹۲ درصد کل صنعت کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد که این رقم در لرستان به دلیل کمبود صنایع بزرگ بالغ بر ۹۶ درصد صنایع کوچک و متوسط است.

رازانی بیان کرد: حدود ۶۷ درصد از این صنایع داخل شهرک‌های صنعتی استان فعال بوده که با ظرفیت‌های تولید متفاوت در حال فعالیت هستند.

او عنوان کرد: شرکت‌شهرک‌های لرستان در راستای جهش تولید فعالیت دارد و به دنبال باز فعال‌سازی واحد‌هایی است که در سال‌های گذشته غیرفعال و راکد بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهارکرد: در این راستا سال ۹۷، ۲۴ واحد، سال گذشته ۳۰ واحد بازفعالسازی شدند و برنامه برای امسال راه‌اندازی مجدد ۳۵ واحد غیرفعال است.

رازانی گفت: بیش از یک سوم صنعت استان در شهرک‌های صنعتی لرستان مستقر هستند.

او بیان کرد: بیش از ۴۰۰ واحد کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی لرستان فعالیت دارند که شامل صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی (انسانی و گیاهی)، آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی و پایین دستی پتروشیمی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.