آزادگان؛ سند افتخار ملت ایران اسلامی

آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران اسلامی اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرمانده انتظامی مازندران در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به میهن در دیدار با آزاده سرافراز ناجا ابوالحسن بریمانی، گفت: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران اسلامی اند.

او افزود: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند.

سردار میرزایی گفت: آزادگان دلاور و سرافراز با صبر و استقامت بی نظیر خود توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه مقاومت و سرافرازی را در صحفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

او افزود: آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران زمین هستند که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشار‌های جسمی و روحی دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با تجلیل از این آزاده سرافراز که ۱۰ سال از عمر خود را در این مسیر طی کرد، گفت: آزادگان در دوران اسارت روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث هیچگاه هراسی به خود راه ندادند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار