ارائه رایگان خدمات اتوبوس‌های غربالگری کرونا در مشهد

اتوبوس‌های غربالگری کرونا در مناطق خواجه ربیع، قلعه ساختمان و خیابان مفتح مشهد مستقر شده و به صورت رایگان خدمات مشاوره، غربالگری و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری بهداری شمال شرق سپاه و مرزبانی خراسان رضوی اقدام به راه اندازی و استقرار ۳ دستگاه اتوبوس غربالگری کرونا کرد.

اتوبوس‌های غربالگری کرونا در مناطق خواجه ربیع، قلعه ساختمان و خیابان مفتح مستقر شده و بصورت رایگان خدمات مشاوره، غربالگری و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

در این طرح ضمن ثبت خدمات ارائه شده در سامانه پرونده الکترونیک سینا در صورت مشاهده موارد مشکوک، افراد به نزدیک ترین مرکز منتخب کرونا جهت انجام آزمایشات تخصصی ارجاع می‌شوند.

بر این اساس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در مناطق حاشیه شهر، تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو  مشهد نحوه خدمات رسانی اتوبوس‌های غربالگری کرونا را مورد بررسی قرارداد.

دکتر قلیان در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت غربالگری کووید ۱۹ و تاثیر آن بر کاهش مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از همکاران مراکز و واحد‌های غربالگری کرونا خواست با ارائه آموزش‌های بهداشتی به ارتقاء سطح سواد سلامت و دریافت اطلاعات صحیح جامعه کمک نمایند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار