فراکسیون حمایت از مقاومت مجلس:

تأکید بر حمایت از تقویت ثبات و امنیت در لبنان

اعضای فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس در دیدار با سفیر لبنان در تهران، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از تقویت ثبات و امنیت در لبنان تاکید کردند.

تأکید بر حمایت از تقویت ثبات و امنیت در لبنانبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، رئیس فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادسازی قدس شریف در این دیدار، با ابراز تاسف نسبت به فاجعه انفجار بیروت، همدردی خود و اعضای فراکسیون و تالم خاطر مردم جمهوری اسلامی ایران را به سفیر لبنان ابلاغ کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادسازی قدس شریف، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تقویت ثبات و امنیت لبنان کوشیده است و در جریان این حادثه در کنار مردم لبنان خواهد بود.

حجت الاسلام فلاحی همچنین ضمن اعلام همبستگی با مردم لبنان، انفجار بیروت را به سفیر، دولت، خانواده‌های بازماندگان و محور مقاومت لبنان تسلیت گفت.

آقای حسن محمد عباس سفیر لبنان در تهران نیز در این دیدار با قدردانی از همدردی مقامات و مردم ایران با مردم و دولت لبنان، گفت: دولت و ملت ایران در این مصیبت بزرگ در کنار ملت و دولت لبنان نقشی تعیین کننده داشته و حمایت بی دریغی نسبت به حادثه‌دیدگان این فاجعه داشته اند.

وی از حضور رئیس و اعضای فراکسیون حمایت از مقاومت و آزادسازی قدس شریف مجلس شورای اسلامی در سفارت لبنان، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار