نشریه خط حزب الله منتشر کرد؛

حضور شهید سلیمانی در مناطق سیل‌ زده مشوق دیگران بود

حضور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در سیل سال گذشته خوزستان موجب شد افراد زیادی با الگو قرار دادن این دو عزیز به یاری سیل‌زدگان بشتابند.

حضور سردار سلیمانی باعث شد بقیه هم بروندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل فروردین ۹۸ بود که سیلی وحشتناک خوزستان را در بر گرفت، در این بین افراد زیادی کمک‌های خود را به این شهر رساندند، ولی حاج قاسم جبهه مقاومت کشور‌های اسلامی را رها کردند و شخصاً برای کمک به این مناطق آمدند. ایشان و همرزمشان ابومهدی المهندس هر دو طرف مرز را بهم وصل کردند که مردم هردو کشور بیشتر به یکدیگر کمک کنند.

مردم این منطقه حضور بدون تکلف حاج قاسم را در آن شرایط وخیم یک نقطه امید می‌دیدند و وقتی سردار با این مردم به زبان عربی صحبت می‌کردند سختی این دوران برای آن‌ها کمتر می‌شد.

زیباترین کاری که سردار سلیمانی در حین کمک به مردم این منطقه انجام دادند فراخوان دادن به مدافعان حرم برای یاری رساندن به مردم سیل زده خوزستان بود؛ ایشان در مصاحبه‌ای عنوان کردند: در حال حاضر بسیاری اصرار می‌کنند که برای دفاع از حریم اهل‌بیت به سوریه اعزام شوند، اما خوزستان در این حادثه نوعی دفاع از حرم است، زیرا چه چیزی بالاتر از این است که کرامت یک انسان را حفظ کنید تا از خانه‌اش آواره نشود یا اینکه در اردوگاه‌ها کرامتش حفظ شود.

سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی با چنین حرکت انسان دوستانه‌ای، الگوی بسیاری از جوانان امروز ایرانمان برای یاری رساندن به هم نوعانشان شدند.

نشریه «خط حزب الله» با انتشار تصویرنوشته‌ای، رشادت‌های سردار سلیمانی را در جریان سیل خوزستان باز نشر داد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

حضور شهید سلیمانی در مناطق سیل‌ زده مشوق دیگران بود


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.