استفاده مدل‌ های مقرون به صرفه OnePlus Nord از شارژر ۱۸ واتی

یکی از دو گوشی Billie 1 و Billie 2 که مدل‌‌های مقرون به صرفه OnePlus Nord هستند از شارژر ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته گوشی OnePlus Nord با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شد به همین دلیل شرکت سازنده آن تصمیم گرفته است که استراتژی ساخت این محصول را با تولید چند مدل ارزان‌تر تکرار کند؛ قرار است این دو دستگاه جدید که Billie 1 و Billie 2 نام دارند در ماه‌های آینده عرضه شوند.

برای حفظ قیمت رقابتی این محصولات به طور حتم باید بعضی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها کاهش یابد. هنوز جزئیات کامل این تغییرات مشخص نیست، اما اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که از کاهش ویژگی مرتبط با باتری خبر می‌دهد که روی شارژ تاثیر می‌گذارد.


بیشتر بخوانید


گوشی مقرون به صرفه OnePlus Nord

نسخه مقرون به صرفه وان‌پلاس و کنار گذاشته شدن شارژر ۳۰ واتی

یکی از سایت‌های معروف فناوری یک تلفن هوشمند مرموز از شرکت وان‌پلاس را که می‌تواند Billie 1 یا Billie 2 باشد را اخیراً در وب سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland کشف کرده و متوجه شده است که این دستگاه از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این میزان شارژ سریع این روز‌ها کاملاً مسئله‌ای متداول است، به خصوص هنگامی که از تلفن‌های هوشمند میان‌رده صحبت می‌شود. اما برای وان‌پلاس این ویژگی امری ضروری در کاهش قیمت محسوب می‌شود. از این گذشته، همه تلفن‌های هوشمند وان‌پلاس که اخیرا عرضه شده‌اند از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

جزئیات منتشر شده از اطلاعات دو گوشی جدید وان‌پلاس

همان‌طور که پیشتر پیش‌بینی شده بود، هر دو مدل Billie شباهت بسیاری به Nord خواهند داشت، اگرچه انتظار می‌رود دوربین چهارگانه OnePlus Nord در گوشی‌های سری Billie با مدل‌های دوتایی و سه‌تایی جایگزین شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که حداقل یکی از این دو مدل می‌تواند از اسنپدراگون ۶۹۰ که به تازگی معرفی شده به عنوان پردازنده استفاده کند. این تراشه می‌تواند با داشتن قیمت مناسب از اتصال 5G نیز پشتیبانی کند. به نظر می‌رسد هر دو تلفن هوشمند Billie در اواخر سال جاری با سری OnePlus 8T که باید در ماه اکتبر یا نوامبر معرفی شود، عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار