فرماندار اندیمشک:

بی توجهی به نکات بهداشتی، سبب طغیان کرونا می‌شود

جهانگیری گفت: هم اکنون در وضعیت سفید کرونا به سر می‌بریم، اما اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم، این بیماری طغیان می‌کند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان گفت: هم اکنون در وضعیت سفید به سر می‌بریم، اما اگر از رعایت نکات بهداشتی غافل شویم، بیماری کرونا دوباره طغیان خواهد کرد.

او افزود: سفید بودن وضعیت به معنای عادی شدن شرایط کنونی نیست و شهروندان باید به رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین رعایت فاصله گذاری پایبند باشند، چرا که همکاری و مشارکت مردم نقش مهمی بر کاهش ابتلا به ویروس کرونا دارد.

جهانگیری به در پیش بودن ماه محرم و برگزاری مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: برپایی مراسم‌ها با رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، کاهش مدت زمان مراسم و خودداری از توزیع نذورات فاقد بسته بندی و غذای گرم مانعی ندارد.

فرماندار شهرستان اندیمشک بر تشدید نظارت و بازرسی به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان در ایام محرم و صفر تاکید و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بانیان مراسم عزاداری و متولیان هیات‌های مذهبی و مردم شاهد برگزاری باشکوه سوگواری امام حسین (ع) در کنار رعایت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.