کنکور هنر در خراسان رضوی آغاز شد

آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در ۳۴ حوزه از ۲۲ شهرستان خراسان رضوی، همزمان با سراسر کشور با کنکور هنر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی ایمن شهیدی مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی گفت: رقابت ۱۰۶ هزار و ۵۲۹ نفر داوطلب ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در ۳۴ حوزه از ۲۲ شهرستان خراسان رضوی، همزمان با سراسر کشور با برگزاری آزمون هنر آغاز شد.
 
او افزود: ۵۸ درصد داوطلبان خراسان رضوی را زنان و ۴۲ درصد آن‌ها را مردان تشکیل می‌دهند.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی ادامه داد: در آزمون گروه هنر که صبح روز چهارشنبه آغاز شد تعداد ۱۰ هزار و ۹۵۱ نفر داوطلب خراسان رضوی در ۲۳ حوزه به رقابت می‌پردازند که از این تعداد هفت هزار و ۴۲۸ نفر زن و ۳ هزار و ۵۲۳ نفر مرد هستند.

ایمن شهیدی بیان کرد: کمترین تعداد داوطلبان این آزمون با ۲۴ نفر زن و هفت نفر مرد مربوط به زاوه است.

او با اشاره به حضور بیشترین داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: در این حوزه امتحانی تعداد چهار هزار و۹۹۳ نفر در آزمون شرکت کرده‌اند که سه هزار و ۴۲۴ نفر زن و هزار و ۵۶۹ نفر مرد هستند.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی تاکید کرد: تعداد ۱۶ نفر معلول نیز در این حوزه به رقابت می‌پردازند که متناسب با شرایط آن‌ها فضای امتحانی نیز در نظر گرفته شده است.
 
 

برگزاری کنکور هنر در تربت جام

کنکور هنر در تربت جام آغاز شد
 
 

شروع کنکور هنر در حوزه نیشابور 

کنکور هنر در خراسان رضوی آغاز شد

 
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار