اختصاص ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به خانواده زندانیان در خراسان جنوبی

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان خراسان ‌جنوبی از اختصاص ۶۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی به خانواده زندانیان استان همزمان با ایام سوگواری محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسماعیل زاده مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا و همزمان با شروع ایام عزاداری امام حسین، انجمن حمایت از زندانیان برنامه‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: از ابتدای سال تا کنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط انجمن حمایت زندانیان به هزار و ۵۰۰ خانواده تحت حمایت این انجمن کمک شده است.

اسماعیل زاده تصریح کرد: این انجمن در نظر دارد در دو مرحله بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارونی، مرغ، چای و حبوبات به ارزش ۳٠٠ هزار تومان را به خانواده زندانیان اهدا کند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مرحله اول این کمک‌ها شامل ۶۰۰ بسته است و تا پایان دهه اول محرم توزیع خواهد شد اظهار کرد: در کنار بسته‌های معیشتی، بسته‌های مواد بهداشتی و یک عدد پرچم به مناسبت ایام عزاداری امام حسین افزوده شده است.

او با بیان اینکه در مرحله دوم این کمک‌ها ۹۰۰ خانواده دیگر از کمک‌های این انجمن بهره‌مند خواهند شد افزود: اسفند ماه پارسال  هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به صورت نقدی به خانواده زندانیان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


اسماعیل زاده بیان کرد: با کمک دستگاه‌ها و خیرین استان میزان مشارکت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان خراسان‌جنوبی با اشاره به این که هدف انجمن خرید کار از خانواده زندانیان است افزود: ۳۲٠ خانواده تحت حمایت این انجمن در استان در قالب مشاغل خانگی فعالیت میکنند و این انجمن با خرید محصولات از آنها حمایت می کند.

او افزود: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، انجمن حمایت زندانیان بیرجند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای ۸۱۰ دانش آموز و دانشجو واریز می‌کند که ارزش کلی این کمک‌ها ۱۶۲ میلیون تومان است.

اسماعیل زاده  با بیان این که سیاست قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی است  عنوان کرد: با هدف آموزش آحاد جامعه برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی اولین گروه جهادی از میان اهالی رسانه  و مطبوعات تشکیل شد.

مدیرعامل انجمن حمایت  زندانیان خراسان‌جنوبی گفت: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۷۴۶ و شماره حساب ۰۱۰۵۹۰۷۸۰۲۰۰۱  متعلق به انجمن حمایت زندانیان بیرجند نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار