رویداد ملی صنایع روستادوست در خراسان جنوبی کلید خورد

رویداد ملی صنایع روستادوست، از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان گفت: این رویداد ملی از سوی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور به تمامی استانداران برای اجرا ابلاغ شده است.

او افزود: این نهاد، مسابقه بزرگ و رویداد ملی "صنایع روستادوست" را با هدف شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه اشتغال در مناطق روستایی و برای تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم و حمایت از مخترعان، صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش بنیان و سایر فعالان، برگزار می‌کند.


بیشتر بخوانید

افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی راشا در بیرجند



حسینی گفت : صنایع روستا دوست شامل همه محصولات صنعتی نوآورانه و به صرفه در مقیاس کوچک روستایی و دارای فن‌آوری ساده و قابل پشتیبانی در روستا می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امان خمینی افزود: صاحبان مشاغل می‌توانند ضمن ثبت طرح خود در سامانه این رویداد به نشانی الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه کنند.

او گفت: مزایای این مسابقه شامل جوایز نقدی، نمایش محصولات در نمایشگاه بین‌المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، دریافت وام‌های قرض الحسنه برای طرح‌های منتخب، سرمایه‌گذاری از سوی کمیته امداد و امکان اجرای پایلوتی طرح است.

حسینی افزود: مهلت ثبت نام و معرفی طرح‌ها از طریق سامانه www.emdad.ir تا ۶ شهریور اعلام شد که به مدت دو هفته قابل تمدید است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.