بیش از ۷۲ درصد مبتلایان به کرونا در بوشهر کارشان به بستری کشید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۸۷۵ مبتلا به این بیماری در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۱۳۹ نفر بستری‌شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۳۲۹ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۳۲ مورد کرونا مثبت هستند.

او بیان کرد: همچنین ۵۰ بیمار در این مدت از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه  اکنون ۴۳ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، ادامه داد: ۱۸ نفر از این افراد در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.


بیشتر بخوانید


کشمیری با اشاره به جان باختن دو نفر دیگر در استان بوشهر براثر ابتلا به کرونا عنوان کرد: این دو نفر دو بانوی ۷۰ و ۸۷ ساله باسابقه فشارخون و دیابت بودند.

او با اشاره به اینکه  تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا تا ۲۹ مرداد، به ۴۱۷ نفر رسیده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۹ هزار و ۸۷۵ نفر مبتلا به این بیماری در استان شناسایی شده‌اند که هفت هزار و ۱۳۹ نفر بستری‌، و با احتساب موارد فوتی، ۶ هزار و ۸۱۰ نفر ترخیص شده‌اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوشهر به همراه استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در وضعیت هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.