دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه محور توسعه درمان و آموزش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستان امام حسین (ع) و پردیس این دانشگاه شاهد پیشرفت در حوزه درمان و آموزش در منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر حسین ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران نقش کلیدی در حوزه اطلاع رسانی دارند و بدون شک سازمان‌ها بدون همراهی خبرنگاران نمی‌توانند در اقناع و شفاف سازی افکار عمومی نسبت به خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته خود اقدام موثری انجام دهند.

او افزود: این روز‌ها که بیماری کرونا همه ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و فشار مضاعفی بر دوش کارکنان حوزه سلامت است، قطعا همراهی شما در پیمودن این مسیر سخت یاور خوبی برای مدافعان سلامت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: رسالت خبرنگاران ارتباط با مخاطبین و مردم است که تلفیق آن با اعتماد واحترام باعث ارتباطی موثرتر خواهد شد و امیدواریم با تعامل مثبت  اصحاب رسانه و دانشگاه بتوانیم انعکاس درست و واقعی از عملکرد ودستاورد‌های حوزه سلامت داشته باشیم.

مهدی رضایی مدیر بیمارستان امام حسین (ع) در بازدید اصحاب رسانه از این بیمارستان گفت: تاکنون بالغ بر ۱۳۶میلیارد ریال برای خرید تجهیزات چهار گانه این بیمارستان هزینه شده است و ۱۴۵میلیارد ریال نیز تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امضا شده است که از صندوق توسعه ملی قرار است پرداخت شود.
بیشتربخوانید
ساخت بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی

او افزود: بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین (ع) با توجه به قرار گرفتن در کریدور مهم شرق کشور که سالانه محل تردد میلیون‌ها مسافر است بخشی از نیاز مردم شهرستان و منطقه را پاسخ می‌دهد.

مدیر بیمارستان امام حسین (ع) ادامه داد: با وصل شدن برق مجموعه و با توجه به شرایط کرونایی حاکم در جامعه اگر خدای ناکرده شرایط به سوی وخیم شدن اوضاع پیش برود میتوان از طبقات منفی یک و همکف این بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی استفاده کرد.

سید امیر حسینی رئیس اداره منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در بازدید از پردیس این دانشگاه گفت: با توجه به راه اندازی بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) و نیاز به ارتقا رشته‌های پزشکی در این دانشگاه پردیس دانشگاه با مساحت ۱۵هکتار در حال ساخت است.

او افزود: در حال حاضر ساختمان پیرا پزشکی و مامایی و پرستاری با پیشرفت ۷۰درصدی در زمینی به مساحت ۸هزار ۵۰۰متر مربع در حال ساخت است که انشالله با تامین اعتبار لازم هرچه سریع تر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار