قدردانی رئیس جهاددانشگاهی از رسانه ملی

رئیس جهاددانشگاهی همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل این نهاد در پیامی خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما، از حمایت رسانه ملی قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا طیبی در نامه‌ای خطاب به عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد، تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه‌ رئیس این نهاد به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به جنابعالی که با تدبیر شایسته و نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق‌العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان، متعهدانه و سخاوتمندانه بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سال تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار دادید، ابراز می‌کنم.

امروز، محققان جهاددانشگاهی خرسند از این سطح همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی و دلگرم از بازخورد‌های مردمی، مصمم‌تر از قبل در راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و ساخت و تولید محصولات استراتژیک فنی در حوزه‌های مختلف علوم گام برمی‌دارند.

لازم می‌دانم بار دیگر از جنابعالی و همکاران پرتلاش‌تان در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق‌شناسی کرده و عافیت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند سبحان مسألت کنم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار