معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم الزامی است

زینی وند گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستادملی کرونا در ایام عزاداری محرم که تاکید صریح رهبر معظم انقلاب است باید به صورت جدی رعایت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی‌وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان
در شورای اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان با اشاره به عزاداری‌های ایام محرم، اظهارداشت: ستاد ملی کرونا در رابطه با چگونگی عزاداری در این ایام دستورالعمل بسیار دقیقی را ابلاغ کرده که سازمان تبلیغات اسلامی استان مسوول اجرای آن است.

او  با بیان اینکه رهبر معظم رهبری در فرمایشات خودشان در روز عید سعید قربان فرمودند که تابع پروتکل‌های ستاد ملی کرونا هستند؛ افزود: از آنجاییکه حفظ سلامت مردم تاکید قانون و شرع است و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید ویژه کرده‌اند باید این دستورالعمل‌ها در عزادری‌های محرم به صورت دقیق رعایت شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان گفت: ما توقع داریم که مسوولان هیات‌های مذهبی و مساجد و تکایا که خادمان حضرت امام‌حسین(ع) و الگوی رفتاری برای سایر مردم هستند ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ماه محرم ضرورت رعایت این موارد را برای مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کنند تا هم عزاداری پرشوری داشته باشیم و هم سلامت مردم حفظ شود.

او  همچنین با تاکید بر اجرای برنامه‌های اطلاع‌رسانی هفته دولت، از فرمانداران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی خواست با توجه به سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم، خدمات دولت را که در راستای تکمیل خدمات نظام از ابتدای پیروزی انقلاب در سیستان و بلوچستان انجام شده را به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار