صالحی‌امیری: ناظمی نیازی به حمایت مالی ندارد/ جلسه‌ای با حضور بیش از ۱۰ نفر برگزار نکرده‌ایم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون اتومبیلرانی نیازی به حمایت ندارد و منابع خود را از طریق حامیان مالی تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سایت اداری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: امروز به همراه علی نژاد معاون وزارت ورزش درمجموعه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حاضر شدیم برای بازدید و افتتاح اقدامات بسیار خوبی که ناظمی، برادرم در این فدراسیون انجام داده است. تقویت این فدراسیون به دلیل شادی که می‌تواند به نسل جوان تزریق کند، اهمیت و ضروریت دارد. جوانان در حوزه‌های هنری، فرهنگی و ورزش قهرمانی به فضای سالم برای تخلیه و نشاط اجتماعی نیاز دارند. یکی از این فضاهای مناسب در بین فدراسیون‌های ورزشی، فدراسیون اتوموبیلرانی است. این خانواده بسیار بزرگ است.

او درباره اینکه این فدراسیون المپیکی نیست و نگاه کمیته المپیک به این مجموعه چگونه می‌تواند باشد، گفت: ناظمی نیازی به حمایت ندارد. او مجموعه‌ای از حامیان مالی را آماده کرده است و همین امروز مجموعه جدیدی را علی‌نژاد افتتاح کرد. سایت اداری این بخش هم کلنگ‌زنی شد و قرار شد منابع آن از طریق حامیان مالی تامین شود. آکادمی هم به منظور مرکز آموزش افتتاح شد که در این فرصت کوتاه نمی‌شود همه آن را توضیح داد اما هم وزارت ورزش و هم کمیته، ارزیابی مثبتی از عملکرد سرپرست فدراسیون دارند. قطعا برای تقویت این مجموعه حمایت هم می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


صالحی‌امیری درباره تعداد زیاد شرکت‌کنندگان در این مراسم و شرایط ویژه کرونا در کشور بیان کرد: تلاش ما بر این است که حتما شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم و قرار بود که با تعداد محدودی این فعالیت‌ها آغاز شود. در هر جلسه‌ای برای رعایت شیوه‌‌نامه‌ها متذکر می‌شویم و عملا جلسات بالای ١٠ نفر را به جز شیوه وبینار برگزار نمی‌کنیم. علی‌نژاد تقریبا هر روز مجامع را به صورت آنلاین برگزار می‌کند و ما هم در کمیته برای قهرمانان آموزش آنلاین را فراهم کرده‌ایم. به طور طبیعی همه باید شیوه‌‌نامه‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار