بهره برداری ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح های عمرانی در ملایر

فرماندار شهرستان ملایر از بهره برداری و کلنگ‌زنی ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح طی هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

بهره برداری ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت اله ولدی فرماندار شهرستان ملایر از جایگاه نخست شهرستان ملایر در زمینه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی هفته دولت با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان در استان همدان خبر داد.
او افزود: به استناد ارزیابی‌های انجام شده و گزارشات ارسالی استانداری، شهرستان ملایر با حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح، در رتبه نخست افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی هفته دولت در استان همدان قرار دارد.

ولدی با اشاره به افتتاح چندین پروژه با ارزش بیش از ۸۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت سال ۹۹ افزود: ارزش ریالی طرح‌های افتتاحی شهرستان ملایر برابر با ۳۳ درصد کل طرح‌های عمرانی است که در این هفته و در سطح استان افتتاح خواهند شد.

فرماندار ملایر ادامه داد: در زمینه شروع عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی نیز شهرستان ملایر با چندین طرح مهم اقتصادی در جایگاه نخست استان قرار دارد.

او ارزش طرح‌هایی را که در هفته دولت سال ۹۹ کلنگ‌زنی خواهند شد بیش از ۶۰۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این حوزه نیز، ملایر به تنهایی ۴۵ درصد از پروژه‌های استان را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.