پس از عاشورا، فلسفه قیام امام حسین (ع) بیشتر شد

فرماندار رامهرمز گفت: سال‌ها پس از واقعه عاشورا، فلسفه قیام امام حسین (ع) روز به روز بیشتر می‌شود و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار این راه در جوامع اسلامی وسطح دنیا مطرح‌تر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرش قنبری فرماندار رامهرمز گفت: کما اینکه انقلاب اسلامی  ایران به رهبری امام (ره)  برگرفته از مکتب عاشورا توانست نظام استبداد را برهم چیند و به مظلومان و مستضعفان جهان امید دهد تا بتوانند در برابر زورگویان بایستند وندای حق طلبی سر دهند.

او افزود: اکنون سال‌ها پس از واقعه عاشورا، فلسفه قیام امام حسین (ع) واثر آن روز به روز بیشتر می‌شود و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار این راه درجوامع اسلامی و سطح دنیا مطرح‌تر می‌گردد.

قنبری بیان داشت: قیام حضرت امام حسین (ع) در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد درس بزرگی بود که در تاریخ ماندگار شد و امروزه همه آزادی خواهان جهان با تاسی از آن امام بزرگ ویاران با وفایش وقایع عاشورا را زنده نگه می‌دارند تا این الگوی درست و شناخت حق از باطل برای آیندگان پایدار بماند.

فرماندار رامهرمز گفت: اینجانب به عنوان نماینده دولت در شهرستان رامهرمز با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) ویاران باوفایش و آرزوی قبولی طاعات و عبادات سوگواران در این ماه، امیدوارم با پیروی از این مکتب متعالی روز به روز شاهد  از بین رفتن منکرات، ترویج بیشتر معروفات و ظلم ستیزی در دنیا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.