انقلاب اسلامی استثنای دینداری است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: انقلاب اسلامی استثنای دینداری است چرا که در تاریخ اسلام سراغ ندارید مردم اینطور پای دین و رهبر خودشان بمانند.

حجت‌الاسلام آیت عادلی‌نژاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: امام حسین علیه السلام در روز عاشورا از تاریکی شب، اصحاب خود را جمع کردند و اذن داد برای نجات جان خود استفاده نمایند، ولی اکثر آن‌ها ماندند و اظهار وفاداری کردند. 

او می‌گوید: اگر تاریخ را با دقت بیشتری بخوانیم، اصحاب ابی عبدالله (ع) مثل خود ایشان خاص و نمونه بوده‌اند، و هر چقدر بگردید و بچرخید مانند اصحاب سیدالشهدا (ع) در کربلا نمی‌بینید.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها خوزستان گفت: در فضای رسانه‌ای عنوان شده است مردم ناامید شده‌اند، ولی اینطور نیست، چنانچه در ماجرای بدر و احد که بسیار مورد تمجید و تکریم است. هم افراد خالص وجود داشت و هم ناخالص.

به گفته این مقام مسئول  کسانی که پای دین نمی‌ایستند یا جاهل هستند یا خائن. به طوری که مردم در صدر اسلام پیامبر(ص) و امام کنار آن‌ها بوده است، ولی خیلی از آنها، امام و پیامبر خود را تنها و رها کردند. 

او می‌گوید: در تاریخ نداریم که پدری یک فرزند یا دو یا ۳ یا ۴ فرزند خود را در راه اسلام تقدیم نماید؛ لذا انقلاب اسلامی استثنای دینداری است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.