بسیج کارمندی آذربایجان‌شرقی ۲ هزار میز خدمت برپا کرد

 مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا گفت: این مجموعه در یک سال اخیر با همراهی و تعامل ادارات سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی ۲ هزار میز خدمت بر پا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ ریحانی خواه مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا در جلسه تبیین و ابلاغ برنامه‌های سازمان بسیج کارمندی به مناسبت هفته دولت در اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، گفت: تکریم مراجعین به ادارات مختلف و برگزاری میز‌های خدمت تحت عنوان میز خدمت جهادی عاملی مهم و موثر در جهت تسکین آلام و مشکلات مردم مستضعف و اهتمام دولتمردان برای رفع مشکلات آنهاست.

او گفت: طی سال گذشته ۲۰۰ مورد میز خدمت برای بسیج کارمندی سپاه عاشورا ابلاغ شده بود که توانستیم با کمک گروه‌های جهادی متشکل از مدیران ارشد هر شهر چندین برابر این تعداد میز‌های خدمت در ادارات و سازمان‌های دولتی را برگزار کنیم.

ریحانی خواه با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم در کنار عمل به فعالیت‌های ابلاغی، کار‌های جهادی را که پایه و اساس بسیج است، به نحو احسن انجام دهیم،افزود: کارآمد سازی یا کمک به کارآمدی نظام اداری از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارمندی آذربایجان شرقی است.

او با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و هفته دولت، حضور فعال در فضای مجازی و مقابله با توطئه دشمنان اسلام و انقلاب، اجرای برنامه‌های بدیع و جذاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا برشمرد که در قالب آیین نامه‌های اجرایی به پایگاه‌های مقاومت بسیج ابلاغ می‌شود.

سمساری مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، گفت: تامین اجتماعی استان با دارا بودن ۲۸ شعبه، ۱۳ کارگزاری رسمی و ۷ شعبه اقماری با فعالیت افزون بر ۸۴۰ نفر در سطح استان به ذینفعان خود ارائه خدمت می‌کند.

سمساری با اشاره به تمهیدات سازمان تامین اجتماعی در جهت مقابله با آسیب‌های بیماری کرونا، امهال حق بیمه سهم کارفرما، حذف اعتبار دفاتر درمانی، تسهیل امور مرتبط با استراحت پزشکی و توسعه خدمات غیرحضوری را از مهمترین این اقدمات برشمرد.

او افزود: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور نقش مهمی در مناسبات اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.

سمساری با بیان اینکه ماهانه افزون بر ۴۷۰ میلیارد تومان از بابت حقوق و مستمری در استان به افراد تحت پوشش پرداخت می‌شود،گفت: ایفای حجم گسترده‌ای از خدمات متنوع به جامعه هدف نیازمند تفکری جهادی است که خوشبختانه این مهم با الهام از مکتب بسیج در سازمان تامین اجتماعی نهادینه شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
معا فیت پزشکی مانع ازدواج است ۵۰ سال دارم مجرد هستم