مربی دو و میدانی:

انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی در سرنوشت ورزشکاران تاثیر گذار است

ربانی گفت: انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی یک روزه نیست و بر روی آینده ورزشکاران تاثیر می‌گذارد.

محسن ربانی مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این رشته ورزشی اظهار کرد: طبق برنامه مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی قرار است دوشنبه و سه شنبه برگزار شود و  امیدوارم که رقابت‌های جذابی  را شاهد باشیم.

او درباره انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی گفت: به هر حال حذف یک کاندیدای خاص باعث خوشحالی خیلی از دو و میدانی کاران  شد. مسئولان ورزش با این تصمیم نشان دادند که وضعیت دو و میدانی برای آنها مهم است. به هر حال از همه افرادی که حق رای دارند درخواست می کنم که خیلی حواسشان باشد چرا که انتخابات ریاست دو و میدانی یک روزه نیست و ممکن است در آینده بر روی سرنوشت دوندگان تاثیر زیادی بگذارد. یک انتخاب نادرست باعث نابودی خیلی از ورزشکاران می‌شود. امیدوارم مسئولان بهترین تصمیم را با مطالعه و بررسی بگیرند.

مربی دو و میدانی گفت: به هر حال انتظار داشتیم که مسابقات دو و میدانی خیلی زودتر شروع شود، اما این موضوع از عهده ما خارج است. به هر حال خوشبین هستم که لیگ دو و میدانی بعد از  مسابقات  جایزه بزرگ  آغاز شود.

او درباره شانس دو و میدانی کاران برای کسب سهمیه المپیک گفت: ما تاکنون ۲  سهمیه المپیک کسب کرده ایم. جوانان خوبی داریم و خیلی خوشبین هستم که سهمیه‌های این رویداد مهم را افزایش بدهیم. امیدوارم برنامه‌های  دو و میدانی در این مقطع زمانی خیلی خوب  پیش برود. همچنین فردی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی باید  انتخاب شود که دلش به حال این رشته ورزشی بسوزد نه شخصی که فقط عاشق سفر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار