غیاثی: کیهانی به علت تخلفات زیاد رد صلاحیت شد/ دو و میدانی خالی از استعداد و قهرمان است

پیشکسوت دو و میدانی گفت: رد صلاحیت کیهانی قابل پیش بینی بود، چون او تخلفات زیادی مرتکب شده است.

تیمور غیاثی  پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رد صلاحیت مجید کیهانی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: به هر حال از قبل پیش بینی می‌کردیم که کیهانی رد صلاحیت شود، چون سازمان بازرسی کل کشور  ۶۰ مورد خطا و تخطی از لحاظ حقوقی و مالی در مورد کیهانی مطرح کرده است. البته وزارت ورزش موضوع  تخلفات کیهانی را رسانه‌ای نکرد، اما در نامه رد صلاحیت شدگان انتخابات فدراسیون دو و میدانی این موضوع اشاره شده است.  

او ادامه داد: به هر حال ۵ نفر به علت کامل نبودن مدارک، دوشغله بودن و گزارش بازرسی کل کشور رد صلاحیت شدند.

دو و میدانی به علت سوء مدیریت کیهانی خالی از استعداد است  

غیاثی بیان کرد: کیهانی در زمان ریاست خود در فدراسیون دو و میدانی از لحاظ مالی، اداری و حقوقی مشکلات زیادی را اینجاد و این رشته ورزشی را نابود کرد. در حال حاضر دو و میدانی خالی از استعداد و قهرمان شده است و هیچ ورزشکار مطرحی در سطح بین المللی نداریم. همه این مسائل به سوءمدیریت کیهانی بر می گردد.  

کیهانی باید محاکمه شود 

او اظهار کرد: به نظرم کیهانی باید محاکمه شود، چون حق و حقوق ورزشکاران و مربیان دو و میدانی را پایمال کرده است. به هر حال ما شکایت کتبی خود از کیهانی  را به سازمان بازرسی کل کشور ارائه کرده ایم و اگر مسئولان پاسخ روشنی ندهند در آن صورت به قوه قضاییه شکایت می‌کنیم.

اردوی فرانسه برای تفتیان بازدهی ندارد 

پیشکسوت دو و میدانی گفت: مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی قرار است چند روز آینده برگزار شود و بعد از ارزیابی این مسابقات مشخص می‌شود که وضعیت دو و میدانی نامناسب است. برخی از ورزشکاران از جمله تفتیان در این مسابقات شرکت نمی‌کنند. تفتیان به فدراسیون دو و میدانی فشار می آورد که در فرانسه مسابقه بدهد. به هر حال رقابت دو و میدانی  در فرانسه برگزار نمی‌شود که تفتیان در آنجا مسابقه بدهد. علاوه بر این رکورد تفتیان در اردوی فرانسه و بازی‌های آسیایی متفاوت است و این نشان می‌دهد که ایرادی در این زمینه وجود دارد.  من تا جایی که اطلاع دارم تفتیان با هزینه شخصی خود به فرانسه می‌رود و بهتر بود در مسابقات داخلی شرکت می‌کرد و وضعیت خود را می‌سنجید.  

او در پایان گفت: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در زمان کیهانی از بین رفته است و او باید جوابگو باشد. علاوه بر این اردو‌های خارجی بدون کارایی در زمان کیهانی آغاز شد و اکنون هم تفتیان بدون ثمره‌ای قصد دارد به فرانسه برود.  


بیشتر بخوانید

کیهانی در بین رد صلاحیت شدگان انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار