آسیب شناسی شعر عاشورایی در «محتشم نامه» رادیو فرهنگ

«محتشم نامه» با موضوع آسیب شناسی شعر عاشورایی و بررسی شعر شاعرانی که در این عرصه سروده هایی داشته اند، از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «محتشم نامه» با موضوع معرفی شاعرانی که در استقبال از ترکیب بند محتشم شعر سروده اند امروز اول شهریور ماه با موضوع آسیب شناسی شعر عاشورایی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

محتشم کاشانی با ترکیب بند خود روحی تازه در کالبد مرثیه سرایی دمید و جوششی در دل‌ها پدید آورد و از همان ابتدا تا به امروز پس از محتشم کاشانی شاعرانی در استقبال از ترکیب بند مشهور او برای این سوگ در قالب ترکیب بند شعر سروده اند بر همین اساس رادیو فرهنگ محرم امسال برنامه «محتشم نامه» را با معرفی شعر این شاعران تقدیم شنوندگان می‌کند.

مهدی امین فروغی به عنوان کارشناس این برنامه که خود نویسنده وپژوهشگر کتابی با عنوان «محتشم نامه»است  به بررسی و آسیب شناسی شعر عاشورایی با حضور مرتضی امیری اسفندقه، محمد علی مجاهدی و مصطفی محدثی می‌پردازد.

برنامه «محتشم نامه» هر روز ساعت ۱۲ و بازپخش آن ساعت ۱:۳۰ بامداد به تهیه کنندگی رضا صفری و کارشناسی مهدی امین فروغی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.