پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله توسط بانک کارگشایی

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه از پرداخت ۲ هزار و ۱۸۴میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله توسط بانک کارگشایی در هفت سال دولت تدبیر و امید خبر داد .

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله توسط بانک گارگشاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهزاد جلیلیان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه از پرداخت ۲ هزار و ۱۸۴میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و جعاله توسط بانک کارگشایی در هفت سال دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت : این میزان در قالب بیش از ۲۵۳ هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است.

او پرداخت این تسهیلات را به منظور رفع نیاز‌های فوری و ضروری متقاضیان در هفت سال گذشته اعلام کرد و گفت : بانک کارگشایی این تسهیلات را برای نیاز‌های ضروری متقاضیان در ازای طلاجات و تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

او افزود: این بانک در مدت مذکور تعداد ۲۴۷ هزار و ۸۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و ۷۱۷ میلیارد ریال و همچنین تعداد ۶ هزار و ۴۷۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۶۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

او به شیوع کرونا و لزوم توسعه خدمات الکترونیکی به مشتریان بانکی اشاره کرد و گفت: با توجه به نگرانی‌ها در ارتباط با کاهش حساسیت‌ها به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و رشد آمار‌های روزانه شیوع کرونا در کشور، مشتریان بانک ملی نسبت به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توجه بیشتری داشتند و پویش‌های متعددی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس تشکیل شد که (پویش به شعب بانک‌ها نرویم) نیز یکی از آن‌ها بود.

او ادامه داد: خوشبختانه این پویش‌ها با همراهی بسیاری از مشتریان همراه شد و این بانک با ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک خود، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را به صورت غیرحضوری فراهم کرده است.

او گفت: بانک ملی با بهره مندی از سامانه‌های مختلف نظیر بام و اپلیکیشن بله، بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی ارایه می‌دهد و همچنین دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: گرچه شیوع کرونا مصایب بسیاری را برای کشور داشت، اما شاهد بروز فرصت‌های خوبی در بانک ملی از این اتفاق نامبارک بودیم که یکی از آن‌ها اشاعه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیک بانک بود و نمونه آن را در ثبت نام ETF مشاهده کردیم.

جلیلیان افزود: بانک ملی در سال‌های اخیر با شناخت صحیح از تهدید‌ها و فرصت ها، سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال انجام داده و در خیلی از حوزه‌های جدید به عنوان بانک مرجع در کشور مطرح بوده و کانال‌های اصلی ارتباطی دیجیتال خود نظیر اینترنت بانک و موبایل بانک را باکیفیتی منحصر به فرد برای مشتریان خود توسعه داده است.

او با بیان اینکه برای ورود به دنیای فرابانکی، بانک ملی فرابانکداری را در کشور با معرفی «نشان» آغاز کرده است، گفت: بر مبنای این تفکر، برند «نشان بانک» خلق شد که در عمل می‌توان گفت اولین بانک کاملا مجازی در ایران است که نسبت به اینترنت بانک و موبایل بانک، طیف گسترده تری از محصولات و خدمات مالی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

او افزود: با تولد «نشان» مشتریان توانستند در اپلیکیشن «آپ» که مجموعه‌ای از محصولات و خدمات مختلف بانکی و غیربانکی را دریافت می‌کردند، نوع جدیدی از پرداخت را با نام «نشان پرداخت» بر بستر تکنولوژی QR Code تجربه کنند که شیوه پرداخت و ارایه خدمات متنوع مالی را وارد مرحله جدیدی می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.