جان باختن چهار کرمانشاهی در اثر ابتلا به کرونا

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته چهار نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

جان باختن چهار کرمانشاهی در اثر ابتلا به کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته چهار نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده، به طوریکه شمار جان‌باختگان با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان به ۵۰۵ مورد رسیده است.

او گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۱۸ مورد مثبت بستری شده و ۱۷ مورد مثبت نیز سرپایی بودند و هم‌اکنون ۲۱۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او ادامه داد: طی شبانه روز گذشته چهار نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند به طوری که تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه به ۵۰۵ مورد رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته تست کرونای ۱۸ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون به ۳ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

او افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۰ هزار و ۴۵۹ نفر بستری و ۹ هزار و ۷۴۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.