رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : مقوله و بحث سلامت از اهمیت بسیار زیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است تا جایی که نماز عبادی سیاسی جمعه به خاطر این موضوع و سلامت مردم تعطیل شد.

موضوع سلامت در کشورمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ پدیده و حادثه‌ای نتوانسته بود نماز جمعه را به تعطیلی بکشاند.

او گفت : حتی در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که نماز جمعه زیر بمباران و تهاجم دشمن برگزار می‌شد و این روند تا پیش از شیوع کرونا تداوم داشت.

حجت السلام حسینی افزود: پس از شیوع کرونا و بنا بر تشخیص ستاد مقابله با این بیماری نماز جمعه در همه کشور از جمله کرمانشاه ماه‌ها تعطیل شد تا به دنیا ثابت شود که موضوع سلامت مردم تا چه میزان برای مسوولان ما مهم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماهی که از شیوع این بیماری می‌گذرد ۱۱۴ نفر از پزشکان و کادر درمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند تا یاد و خاطره اشان جاودانه شود.

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه مسئولان و مردم، گفت: خوب است با شروع ماه محرم و برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عمل به مسائل بهداشتی اهتمام بورزیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.