رندرهای لو رفته از گوگل پیکسل 5G، مشخصات آن را فاش کرد

براساس رندرهای منتشر شده از گوگل پیکسل 5، ویژگی‌های ظاهری آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر تصاویر منتشرشده از رندر‌های گوگل پیکسل5G، این گوشی با صفحه‌نمایش ۶ اینچی با قابلیت رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی، دوربین اولتراواید وارد بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که گوگل 4a 5G با پردازنده اسنپ‌دراگون 756G مجهز خواهد بود.

گوگل اوایل ماه جاری از پیکسل 4a رونمایی کرد که در این مراسم شاهد معرفی پیکسل 4a 5G و پیکسل 5A نیز بودیم. با این حال این شرکت مشخصات و طراحی این دو گوشی هوشمند را فاش نکرد. با این حال طی تصاویر لو رفته از رندر‌های سه‌بعدی شده گوگل پیکسل ۵، طراحی آن مشخص شد.

طبق خبر‌های منتشر شده، بر خلاف همتای 4G خود که از پردازنده اسنپ‌دراگون 730G را در اختیار دارد، پیکسل ۵ گوگل، از نمونه 765G این تراشه استفاده می‌کند با این‌حال استفاده از چنین تراشه کار جدیدی نیست و یک اقدام فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. همچنین گفته می‌شود که این محصول جدید گوگل به ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

مشخصات گوگل پیکسل 5G فاش شد

مشخصات گوشی پیکسل 5G

پیکسل ۵ از یک صفحه نمایش OLED شش اینچ با رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد، که ۰.۲ برابر کوچکتر از صفحه نمایش 4a 5G است، اما به دلیل داشتن صفحه‌های کوچکتر، دقیقاً ردپای مشابه Pixel 4a را دارد. وضوح صفحه نمایش برای هر دو نسخه FullHD خواهد بود.

در پنل پشتی این گوشی شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم که ترکیبی از دوربین‌های معمولی و اولتراواید خواهد بود؛ و لازم به‌ذکر است که گوگل هرگز از لنز‌های اولتراواید برای پنل‌پشت استفاده نکرده است و این اقدام برای اولین بار صورت می‌گیرد.

پیشتر شایعه شده بود که گوگل از باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کند، اگرچه همچنان ظرفیت دقیق باتری مشخص نیست، اما گفته می‌شود که این شایعات توسط نشریه Android Central تکذیب شده است.

همچنین برطبق گزارشات نشریه مذکور، این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۵ واتی سیمی و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.
گوگل تأیید کرده است که پیکسل 4a 5G با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود، اما هیچ خبری در مورد قیمت پیکسل ۵ ارائه نشده است. اما از آنجایی که کمتر از یک ماه به رونمایی این گوشی مانده است انتظار می‎‌رود طی روز‌های آینده این موضوع نیز از سوی شرکت سازنده مشخص شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار