اولین ویدئو از گلکسی Z Fold2 در دنیای واقعی

امروز در توئیتر اولین ویدئوی گلکسی Z Fold2 در دنیای واقعی منتشر شد و اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در رویداد عظیم آنپکد که ۵ اوت برگزار شد تقریبا از گلکسی Z Fold2 رونمایی و اعلام کرد که مراسم رسمی و جذاب‌تری برای دستگاه  مذکور برنامه‌ریزی کرده است که با جزئیات بیشتر در ۱ سپتامبر انجام خواهد شد. اکنون چند رندر رسمی در دست است که مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد، اما گاهی اوقات هیچ چیز نمی‌تواند جای تصاویر زنده‌ای را بگیرد که دستگاه را در دنیای واقعی نشان می‌دهد.

امروز دقیقا چنین چیزی در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعات بیشتری از دستگاه جدید سامسونگ را ارائه داد. در توئیتر ویدئوی کوتاه ۱۶ ثانیه‌ای منتشر شد که گلکسی Z Fold2 را در دنیای واقعی نشان می‌دهد و زاویه بیشتری از دستگاه را نسبت به تصاویر رسمی به تصویر می‌کشد. در این ویدئو جایگاه عجیب حفره درون صفحه نمایش که میزبان دوربین سلفی این دستگاه نمایش داده می‌شود. البته این تنها مورد نیست؛ در این ویدئو حتی چروک موجود در جایی که لولای صفحه نمایش منعطف قرار دارد دیده می‌شود؛ مسلما این بخش در هیچ یک از فیلم‌ها و تصاویر تبلیغاتی دیده نخواهد شد. صفحه نمایش خارجی گلکسی Z Fold2 هم نسبت به نسل‌های گذشته در اندازه و حاشیه‌های اطراف بسیار بهبود یافته است.

در ادامه می‌توانید ویدئو مذکور را مشاهده کنید:

اطلاعات به دست آمده از گلکسی Z Fold2

گوشی گلکسی Z Fold2 یک صفحه نمایش خارجی با اندازه ۶.۳۲ اینچ دارد و نمایشگر داخلی آن ۷.۶ اینچ است و نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است. طبق شایعه‌های منتشر شده احتمالا این دستگاه از تراشه اسنپدارگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند و اندروید ۱۰ سیستم عامل موجود در این دستگاه است که روی آن رابط کاربری One UI تعبیه شده است.

شایعات همچنین از یک دوربین سه‌گانه خبر داده‌اند که درون خود لنز‌های واید، اولتراواید و تله فوتو جای داده است. گفته می‌شود باتری موجود در این دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار