ترامپ: رای گیری پستی دموکرات‌ها فاجعه امنیتی در آمریکاست

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر برگزاری انتخابات به صورت پستی را زمینه ساز تقلبی بزرگ دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر احتمال تقلب در انتخابات سوم نوامبر این کشور را به دلیل رای گیری پستی مطرح کرد.

دونالد ترامپ که از منتقدان جدی رای گیری انتخاباتی به صورت پستی است، اوایل روز یکشنبه به وقت آمریکا در پیامی توئیتری آورد: دموکرات‌ها در حال استفاده از جعبه‌های رای گیری پستی هستند که یک فاجعه امنیتی برای رای دهندگان است. علاوه بر این، آن‌ها این امکان را ایجاد می‌کنند که یک نفر چند بار رای دهد. همچنین چه کسی آن‌ها را کنترل خواهد کرد، در مناطق جمهوری خواه یا دموکرات قرار گرفته اند؟ آن‌ها در برابر کووید ضدعفونی نیستند. تقلب بزرگ (در راه است)!

رئیس جمهور آمریکا بعد از قطع بودجه خدمات پستی اعتراف کرد به علت مسائل سیاسی مخالف تامین بودجه ۲۵ میلیارد دلاری ادارات پست این کشور است.

او تایید کرد که با تامین بودجه ادارات پست این کشور و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به شکل پستی مخالف است، زیرا معتقد است این شیوه به نفع دموکرات‌ها خواهد بود.

ترامپ گفت رای‌گیری به شیوه پستی شکننده است و باید مردم با دقت بیشتری در این خصوص فکر کنند.

او افزود آن‌ها سه و نیم میلیارد دلار را برای کاری می‌خواهند که در نهایت مشخص خواهد شد مملو از تقلب است. این پول در اصل پول برگزاری انتخابات است. آن‌ها این پول را می‌خواهند تا با کمک آن ادارات پست را فعال کنند تا میلیون‌ها بسته پستی را که حاوی آرای مردم است جمع آوری کنند. این بدان معناست که نمی‌توان انتخابات پستی را در هر منطقه‌ای برگزار کرد، زیرا امکانات لازم را ندارند.

رئیس جمهور آمریکا  روز پنجشنبه گفت که قصد دارد در انتخابات ماه نوامبر وکلایی را برای اجرای قانون و نظارت بر روند رای گیری بفرستد تا از تقلب رای دهندگان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار