افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۳ طرح عمرانی در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۲ طرح عمرانی افتتاح و یک طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
 
اتابک با بیان اینکه سهم این شهرستان از طرح‌های افتتاحی هفته دولت ۲۲ طرح با اعتبار ۲۸میلیارد و ۷۵۰میلیون است، افزود: زمینه اشتغال۵۲ نفر در طرح‌های این شهرستان فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه گازرسانی به روستا‌های برم سبز، بی‌بی زلیخایی و تراب وسطی در سوق از جمله طرح‌های افتتاحی است، بیان کرد: روستا‌های بناری، کوشک، مورخانی و گاودانه در چاروسا و دیشموک نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرماندار با بیان اینکه چمن مصنوعی روستا‌های دشت آزادی، لیرتلخک، قلعه دختر و کلایه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند، راه اندازی ایستگاه تلفن همراه در کوه سیاه را از طرح‌های افتتاحی اعلام کرد.
 
اتابک همچنین با اشاره به طرح‌های حوزه آموزش گفت: دو باب مدرسه ۶کلاسه برکت در کلاب و اسفندان آماده بهره‌برداری است.

فرماندار کهگیلویه افزود: افتتاح لکه گیری و روکش آسفالت محور پادوک به دهدشت، لکه گیری و روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دهدشت ولکه گیری و روکش آسفالت محور دهدشت به سوق و لنده طرح‌های افتتاحی در حوزه راهداری است.

او همچنین راه‌اندازی پل عابر پیاده نهضت آباد و بهره‌برداری از ساختمان بیمه سلامت دهدشت را از دیگر طرح‌ها برشمرد و بیان کرد: در بخش آبرسانی مردم دیشموک و دره لبک از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.
 
فرماندار کهگیلویه ساماندهی ورودی دهدشت به قلعه رییسی با اعتبار ۱۰میلیارد تومان را تنها طرح کلنگ‌زنی هفته دولت اعلام کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.