توزیع نذورات در قالب مواد غذایی خشک

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: نذورات در ماه محرم در قالب مواد غذایی خشک و یا خام برای نیازمندان توزیع شود.

توزیع نذورات در قالب مواد غذایی خشکبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  افشین دلشاد  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت : هر گونه مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر صرفا در اماکن و فضا‌های باز با رعایت فاصله گذاری از هر طرف حداقل دو متر و حداکثر به مدت دو ساعت برگزار شود و هر گونه جا به جایی هیات و دسته روی ممنوع است.

او  با بیان اینکه هر گونه پذیرایی در جریان مراسم عزاداری ممنوع است  افزود: برپایی هر نوع ایستگاه‌های صلواتی توزیع نذورات و چای از جمله موکب ها، خیمه ها، چادر‌ها و ... در تمامی شهرستان‌ها ممنوع است.


بیشتر بخوانید 


دلشاد با تاکید بر اینکه نذورات در قالب مواد غذایی خشک و یا خام برای نیازمندان توزیع شود، گفت: نذورات خاصی که امکان تغییر به دلیل مسایل شرعی ندارد بر اساس دستورالعمل ابلاغی با نظر کارشناس وزارت بهداشت طبخ و بسته بندی و بدون تشکیل صف و تجمع و تراکم جمعیت توزیع شود.

او افزود :  ضمن تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به صورت مستمر درخواست می‌شود افراد مسن و افراد دارای بیماری زمینه‌ای از حضور در مراسمات خودداری کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.