‌نام نویسی ۳۰۷ نفر از دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآنی هدهد

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال ۳۰۷ نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان در جشنواره قرآنی هدهد ثبت نام کردند.

‌نام نویسی ۳۰۷ نفر از دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآنی هدهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ثبت نام مرحله دانشگاهی بیست وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت تا پایان شهریور تمدید شد.

او با اشاره به اینکه این جشنواره، در سه بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان برگزار خواهد شد، افزود: بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت شامل ۷ بخش و ۵۳ رشته است . 

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این جشنواره در بخش‌های آوایی (با ۱۰ رشته)، معارفی (۱۰ رشته)، پژوهشی (۴ رشته)، فناوری (۳ رشته)، ادبی (۵ رشته)، هنری (۱۲ رشته)، بخش ویژه (با ۵ رشته) و بخش تیمی با دو رشته در این دور از مسابقات حضور خواهد داشت.

اصغری با اشاره به اینکه امسال محدودیتی در ثبت نام وجود نداشته و افراد می‌تواند در هر بخش شرکت کنند، گفت: تاکنون ۳۰۷ نفر از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دور از جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

اصغری به  بخش ویژه «سردار سلیمانی» برای شرکت عموم در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این بخش برای شرکت عموم بوده و علاوه بر دانشجویان آحاد مردم نیز می‌توانند در رشته‌های شعر، داستان، کلیپ، قطعه ادبی با موضوع سردار سلیمانی در این جشنواره شرکت کنند.

او عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه و یا با مراجعه حضوری به کانون قرآن و عترت دانشگاه در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.