جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در قزوین مطرح کرد؛

تضمین سلامت عزاداران حسینی مهمترین اولویت

حبیبی تضمین سلامت عزاداران حسینی در ایام محرم و صفر را از اولویت‌های مهم برشمرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در نشست این ستاد تضمین سلامت عزاداران در ایام محرم و صفر را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: مدیران دستگاه‌های ذیربط موظف به اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای آن هستند.

حبیبی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیات‌های مذهبی در مراسم عزاداری‌های سطح استان ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه براساس گزارش‌های رسیده از آیین‌های مذهبی برگزار شده تاکنون مقررات بهداشتی لازم به خوبی اجرا شده است.

به گفته حبیبی، هم اکنون آیین عزاداری ایام محرم در سراسر استان ادامه دارد و آحاد مختلف جامعه، به ویژه جوانان در رعایت و انجام دستورالعمل‌های مربوط به مقابله با ویروس کرونا به خوبی عمل کرده‌اند.

این مسوول اضافه کرد: عزاداران حسینی در کشور و استان ما ثابت کرده‌اند تا چه اندازه متعهد به انجام بسیاری از قوانین بوده، زیرا شور و شعور حسینی به صورت همزمان در بین هیات‌های عزاداری موج می‌زند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کمبود اقلام بهداشتی در سطح استان ارایه نشده، خاطرنشان کرد: تامین، ذخیره‌سازی و ملزومات مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا از جمله ماسک و لوازم پزشکی در بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی باید به طور جدی انجام شود تا هیچ کمبودی در این زمینه احساس نشود.

حبیبی افزود: مسوولان دانشگاهی و آموزش و پرورش هم باید تضمین لازم را برای سلامتی دانش آموختگان خود را ارایه کنند و تا اطمینان کامل حاصل نشود، ستاد مقابله با کرونا اجازه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار