افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی،درمانی در سنقر

سه طرح صنعتی، درمانی و ورزشی در شهرستان سنقروکلیایی در سومین روز از هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛در سومین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار سنقروکلیایی، نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولین شهرستان ٣ طرح صنعتی، درمانی ورزشی با مجموع اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: واحد رادیولوژی و ماموگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) با اعتبار بالغ بر ١١ میلیارد ریال با مشارکت خیرین امروز افتتاح گردید.

مرتضوی افزود: همچنین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر سنقر با اعتبار ۴ میلیارد و ۶٠٠ میلیون ریال به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان از دیگر پروژه‌ها بود که به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته دولت، واحد صنعتی تولید و ساخت ادوات کشاورزی شرکت ماشین کشت زاگرس در شهرک صنعتی این شهرستان که با پیشرفت فیزیکی مطلوب و با اعتبار بالغ بر ۵٠ میلیارد ریال از دیگر طرح‌ها بود که کلنگ زنی شد.

 مرتضوی گفت:همچنین کلنگ زنی پروژه احداث همراه سرای بیمار واقع در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر سنقر به همت خیرین از دیگر برنامه‌های سومین روز هفته دولت در شهرستان سنقروکلیایی بود که با حضور مسئولین این شهرستان انجام گرفت.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار