افزایش ۲ هزار میلیاردی حجم قرار داد‌های راه و شهر سازی در خراسان جنوبی

مدیر کل راه و شهر سازی خراسان جنوبی از افزایش ۲ هزار میلیارد تومانی حجم قرار داد‌های حوزه راه و راه آهن در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گقت: در سه ماهه نخست امسال در حوزه راه آهن و راه‌ها مجموع قرارداد‌ها تا پایان پارسال به ویژه در بخش حمل و نقل حدودهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

او افزود: حجم قرار داد‌های در پنج ماهه نخست امسال به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

داعی تصریح کرد: برای عملیاتی کردن طرح‌های محور سربیشه –درح – ماهی رود و دیهوک –فردوس – بجستان به دنبال اخذ مجوز برای استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون استقراض دولت از بانک‌ها هستیم.

مدیر کل راه و شهر سازی خراسان جنوبی عنوان کرد: همزمان با سفر سوم آقای نوبخت در اردیبهشت امسال به استان ۳۷ کیلومتر از باند‌های دوم استان به بهره برداری رسید هم اکنون نیز ۱۰۸ کیلومتر از باند‌های دوم عملیات اجرایی را آغاز کردیم.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: تفاهم نامه تامین مسکن برای ایثارگران منعقد شده و تامین زمین مورد نیاز به اداره کل راه و شهر سازی استان محول شده است.

داعی ادامه داد: سعی ما بر این است که تا پایان فعالیت دولت دوازدهم بخش زیادی از پروژه‌ها را جهت رفاه حال همشهریان گرامی به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار