پیشگیری از سرقت کشاورزی، اولویت پلیس نرماشیر

فرمانده انتظامی نرماشیر با اشاره به رسیدن فصل برداشت خرما در این شهرستان از برخورد قاطع و جدی پلیس با سارقان محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ رضازیدآبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: پلیس با گشت زنی هدفند و اجرای طرح‌هایی به طور جدی برخورد با سارقان را در دستور کار خود قرار داده و لازم است که باغداران و کشاورزان عزیز به هشدار‌های پلیس از جمله گماردن نگهبان دائم و مور داطمینان در باغات و عدم نگهداری خرمای بسته بندی شده در باغات و منازل خصوصا در شب ها توجه کنند.

 او در ادامه گفت : همشهریان به عدم پارک موتور سیکلت و خودرو درمحیط‌های تاریک و خلوت و قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت‌ها به شیء ثابت و محکم و همچنین عدم بکارگیری کارگران فصلی نامطمئن در باغات و منازل توجه کنند و هرگونه موارد مشکوک را سریعا با تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهید.

این مسئول انتظامی از بازرسی و نظارت مستمر پلیس بر مغازه‌های خرید و فروش خرما در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اقدام افراد مشکوکی که خرمای سرقتی را جهت فروش نزد شما می‌آورند، را به پلیس گزارش دهید که در غیر این صورت افرادی که اقدام به خرید خرما از افراد مشکوک کنند، درصورت دستگیری سارقان، به جرم مشارکت در سرقت خرما دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان پیشگیری از سرقت را بسیار مهم برشمرد و بیان داشت: با پشتیبانی دستگاه قضایی و اشرافیت اطلاعاتی کامل در خصوص کنترل سارقان سابقه دار، افزایش تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس پلیس و همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خصوصا گشت رضویون در مناطق جرم خیز و باغات کشاورزی فرصت سرقت را از مجرمان خواهیم گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار