در بحث شبکه ملی اطلاعات کاری انجام نشده است

نماینده مردم شهرستان‌های هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت : به لحاظ زیرساختی در بحث شبکه ملی اطلاعات کاری انجام نشده و اگر دولت اقدامی نکندبه صورت طرح دو فوریتی ما در مجلس این را پیگیری خواهیم کرد.

در بحث شبکه ملی اطلاعات کاری انجام نشده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضایی نماینده مردم شهرستان‌های هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به منویات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص شبکه ملی اطلاعات، اگر دولت اقدامی نکند به صورت طرح دو فوریتی ما در مجلس این را پیگیری خواهیم کرد.

او با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شبکه ملی اطلاعات گفت : شبکه ملی اطلاعات یعنی ما خودمان بتوانیم به فرآیند‌ها دسترسی داشته باشیم وکنترل کنیم، ولی وقتی که شبکه ملی اطلاعات نداریم ما در فضای مجازی مستاجر هستیم.

او افزود: این یعنی کشور‌های ابرقدرت به عنوان مالک هستند و برای ما تصمیم گیری می‌کنند و در بحث ناامنی‌های اجتماعی مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کنند.

نماینده شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی شبکه ملی اطلاعات داشته باشیم آن چیزی که مخرب است برای جوان ما قابل کنترل است .

رضایی افزود: فضای مجازی یک فضای بی رحم است لذا شبکه ملی اطلاعات اگر زیرساختش آماده باشد ما میتوانیم در فضای مجازی موثر باشیم.

او افزود: به هر حال مجلس گذشته و دولت کار‌هایی کرده اند، ولی به لحاظ زیرساخت کاری انجام نشده الان ما باید زیر ساخت را آماده کنیم همچنانکه رهبری عزیز ما دغدغه دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در فضای مجازی آسیب دیدیم الان به فرهنگ خانواده‌های ایرانی دارد ظلم می شود و جوان‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

رضایی افزود: اگر لازم باشد با توجه به منویات اخیر مقام معظم رهبری به صورت طرح دو فوریتی اگر دولت اقدامی نکند ما در مجلس این را پیگیری خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.