مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مطرح کرد؛

دسترسی به تجهیزات آزمایشگاهی یک ضرورت ملی برای توسعه پژوهش‌های علمی

اسدی‌فرد گفت: در دسترس بودن تجهیزات آزمایشگاهی یک ضرورت ملی برای توسعه پژوهش‌های علمی است.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان, رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلائل شکل‌گیری این مجموعه ایجاد شبکه‌ای از تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشگاهی در کشور است.

اسدی‌فرد گفت: در دسترس بودن تجهیزات آزمایشگاهی یک ضرورت ملی برای توسعه پژوهش‌های علمی است. در همین راستا شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ۱۵ هزار و ۹۳۵ دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

او افزود: این تجهیزات و دستگاه‌های کاربردی، نقش تاثیرگذاری در توسعه خدمات آزمایشگاهی و پژوهش‌های علمی که پایه توسعه علمی دارند، به همین دلیل در دسترس بودن آن‌ها مهم است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: در حال حاضر ۷۰۲ مجموعه آزمایشگاهی و ۱۵ هزار و ۹۳۵ دستگاه در شبکه آزمایشگاهی وجود دارد.


بیشتر بخوانید  


شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی این خدمات در کشور است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار