بیش از ۲ هزار بازدید از جایگاه‌های سوخت در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال حدود ۲ هزار و ۲۲۰ بازدید کنترل کمی و کیفی از جایگاه‌های سوخت استان انجام شد.

مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در ۵ ماهه نخست امسال هزار و ۹۰۵ مورد بازدید کنترل کیفی و ۳۱۵ مورد بازدید کنترل کمی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است که ۲ هزار نازل بازدید شد.

او افزود: در مدت مشابه پارسال تعداد بازدید‌های کنترل کیفی از جایگاه‌های سوخت ۲ هزار و سیصد و نود و یک مورد و بازدید‌های کنترل کمی ۴۵۰ مورد بوده است که ۲ هزار و ۸۰۰ نازل بازدید شده است.

مردانی عنوان کرد: ۲۴ باب جایگاه سی ان جی و ۸۹ نقطه عرضه گازوئیل در استان وجود دارد.


بیشتر بخوانید


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان این که جایگاه‌های اصلی سوخت حداقل ۵ تا ۶ بار در ماه بازدید می‌شود، تصریح کرد: جایگاه‌های فرعی سوخت نیز ماهانه ۳ بار بازدید می‌شوند.

او ادامه داد: ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دریافت کد بهداشتی، تهیه دستکش و پلاستیک برای مراجعین جهت سوختگیری خودروها، استفاده اپراتور‌های جایگاه‌ها از ماسک و دستکش، انجام عملیات سوخت گیری توسط اپراتور‌های جایگاه، استفاده و در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، گندزدایی کلیه سطوح جایگاه‌ها اعم از محوطه، نازل ها، تلمبه‌ها و ساختمان‌ها به طور مستمر، ابلاغ و پیگیری اجرای کامل راهنمای جامع کنترل محیطی برای مقابله با کووید ۱۹ در همه جایگاه‌ها و شناسایی کارکنان محتمل، مشکوک و یا قطعی ابتلا به ویروس کرونا و گزارش به شرکت نفت از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار