افتتاح صد و سیزدهمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی جایگاه شهید قاسمی بیرجند در هفته دولت افتتاح شد.

مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآواده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته دولت گفت: جایگاه شهید قاسمی بیرجند اولین جایگاه سوخت رسانی است که طرح کهاب بطور کامل در آن اجرا شده و از نظر مسائل فنی رتبه اول در استان را دارد.

او با بیان این که این جایگاه صد و سیزدهمین جایگاه استان و چهل و ششمین جایگاه ناحیه مرکزی بیرجند است، افزود: مساحت این جایگاه ۲ هزار مترمربع است و ۱۲۰ متر آن فضای اداری است.

مردانی با اشاره به این که در این جایگاه ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است عنوان کرد: این جایگاه مجهز به ۳ سکو، ۹ تلمبه، ۱۸ عدد نازل عرضه سوخت و 3 مخزن ذخیره سازی به ظرفیت ۱۴۱ هزار لیتر بنزین است که قابلیت عرضه بنزین معمولی و سوپر را دارد.


بیشتر بخوانید


مدیر شرکت ملی پخش فرآواده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان این که با افتتاح این جایگاه برای ۹ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد تصریح کرد: این جایگاه دارای ۵۰۰ متر فضای مسقف است و افزون بر این دارای چهار دربند فروشگاه خدماتی  چون سوپرمارکت، تعویض روغن، آپاراتی و کارواش  است.

او با اشاره به این که این جایگاه مجهز به طرح کهاب در سه Stage است که در شرق کشور دومین جایگاه جدیدالاحداثی است که طرح کهاب بطور کامل در آن اجرا شده است ادامه داد: جایگاه شهید قاسمی مجهز به سامانه دیسپچینگ جایگاهی و همچنین شیر مانع سرریز مخازن است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.